Söndag

Gick ju alldeles suveränt att stiga upp tidigt idag! Not...
Låg kvar i sängen till 12...

Men, men...det är ingenting att haka upp sig på. Det är bättre att fokusera på dagen. Ska slänga i mig nåt ätbart nu och sen ut på promenix. Jag skiter i att det är kallt, snöar och är oplogat. Med lite musik i öronen så ska det nog funka ändå.

Sen blir det lite piff och fix här hemma. Det ser rent och fint ut på ytan, men jag vet ju att det inte är så egentligen. Hallen nere behöver skuras. Trappen likaså. Och sidorna på trappen behöver dammtorkas. Samma sak med hela vardagsrummet. Ska jag fortsätta? You get the deal?
Tur att jag är en riktigt knäppgök som gillar att städa då!

Fokusera på middag sen. Har ingen aning om vad det blir eller vad jag är sugen på ens. Men det löser sig. Tänkte hinna förbi mamma efter middagen. Har ett litet jobb åt henne. En lampskärm som hon ska få äran att klä om. Kommer att bli så snyggt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback