Spending all my money on Dior

Hur spenderar man bäst pengar en torsdagsförmiddag? Jo, man köper smink!

And so I did...and a lot of it! Dior för hela slanten. Två ögonskuggspaletter med fem skuggor i varje, tre nagellack, två bronzepuder och ett lipgloss. Köpte också en deo samt en lotion från Hugo Boss, XX(fick parfymen i julklapp). Allt som allt skulle det ha gått på drygt 3500 kr...meeen, det var 70% rabatt på ALLT så ni kan ju själva räkna ut hur sjukt billigt det blev! Väldigt nöjd med mina inköp är jag då det var saker som jag verkligen ville ha. Var i stort behov av nya vardagsskuggor och en av paletterna var fina halvmatta beiga och bruna nyanser. Den andra var lite mer glammig.

Så nej, alla mina pengar spenderade jag faktiskt inte på Dior. Haha.




5 Couleurs Beige massaï och Dior Addict Ultra-gloss Reflect Beige trench
Riktigt fina nyanser till vardagsmake!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback