Sweet dreams

Jo, jag hann faktiskt allt det där med ett litet undantag, dammsugningen tar jag imorrn. Men håret är slingat och tonat och brynen färgade och plockade i alla fall. Det bästa med att slinga + tona är att håret först är snyggt då det är ganska mörkt brunt med lite diskreta skiftningar och sen blir det bara ljusare och ljusare för varje tvätt, men fortfarande snyggt. Nästa gång ska jag däremot köra hätta och massor av tunna slingor över hela skallen. Satsar på en ny look till våren/sommaren men ljusare brunt solblekt hår. Det är faktiskt riktigt snyggt! Och jag börjar vara lite less på att bara vara mörkbrun...

Nu väntar jag bara på att tvätten ska bli torr så att jag får krypa ner i min varma sköna säng och sova ett par timmar. Fryser och är slut i kroppen så det ska bli riktigt skönt. Ska försöka drömma söta drömmar också... Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback