:(

Fy fan så jävla deppigt att det inte är sol idag! Jag kommer aldrig att få spendera tid i Byske i sommar! Jag kommer att vara vit som ett lakan när jag kommer tillbaka på jobbet! 

Jag vill känna sanden mellan tårna! Vågorna mot kroppen! Jag vill bli brun! Jag vill spana lammkött! Äta glass i solen! Läsa min "nya" bok på mitt fina rosa badlakan från Armani!

Ååhh...

Är inte sugen på att göra nåt annat idag. Ingen jävla festival. Ingen shopping(!?). Inget degande framför tvn. Ingenting!

Men jag antar att jag får pressa i solariumet och kolla på bilder på Ronaldo istället. ;(






Nä, jag har fan en snyggdag idag och det händer inte varje dag så nu trotsar vi molnen och åker till Byske i alla fall! Får väl spela lite minigolf om inte annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback