Från strand till strand

Åkte ut till Bureå havsbad på förmiddagen. Solen var riktigt härlig och jag fick lite till färg, men det blåste nåt så förbannat! Vid två var jag less på att det stormade sand så då åkte vi tillbaka till stan igen.

Åt lite lunch/middag innan vi satte oss i den varma bilen igen och åkte till Byske havsbad. Även där stormade det, men vi åt mjukglass, kollade på norrmän(de är på riktigt inte riktigt kloka) och spelade minigolf. Vem vann om inte jag! Hehe. Hann även med en sväng till mormor på hemvägen. Drack kaffe och pratade om allt möjligt.

Har just satt i mig resterna av gårdagens pannkaksmiddag samt tagit en välbehövlig dusch. Håret var ju lagom fräscht efter sandstormen. Usch! Nu ska jag dega ner mig i soffan och kolla på film. Blev sugen på att se En shopaholics bekännelser då jag läser tredje boken i den serien just nu. Är segast på att se filmer så jag har inte hunnit med den än. Till filmen blir det ett gäng dragsters. Mums!





Kommentarer
Postat av: Pauljohanne

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback