Inredning och städning

Nu har jag diskat alla mina plåtburkar som brukar stå ovanpå överskåparna i köket. Har även "torkat" där uppe. Eller rättare sagt gnuggat i sinne med diverse medel. Vet ni hur jäkla flottigt, dammigt och äckligt det blir där uppe? Ändå anser jag mig själv vara rätt så pedant...

Skönt att det är gjort i alla fall! Nu återstår det bara att omorganisera allt imorrn...

Har även varit och kikat på tapeter och inredning till min walk-in-closet. Alltså hyllplan, speglar och sånt där. Börjar få lite mer grepp om hur jag vill ha det nu. Rosa, guld och vitt. Väldigt romantiskt, flickigt och elegant. Ååhh...längtar verkligen tills det blir att renovera där!





Hittade en underbart vacker ljust rosa vinyltapet som ser ut som moaré.
Simply silks heter kollektionen från Decor Maison.
(Bilden ger den verkligen inte rättvisa)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback