Lever livet

Jag har semester. Gör saker på dagarna. Och lever livet.

Det är därför jag har varit kass på att uppdatera här. Men nu så... ;)

Var som sagt på beachen i förrgår. Det blev Boviken istället för Byske. Very nice. Spanade på lammkött, badade fötterna och fick lite mer färg. Sen kom det världens spöregn, så då åkte vi och käkade skräpmat och sen blev det loppis på Kajutan också. En väldigt bra dag.

Igår hängde jag på stan på förmiddagen. Köpte en skitsnygg sjal/scarves i leopardmönster från Twist & Tango och åt Twister i solen. Åkte hem igen och sov en timme i soffan. Sen bar det av till Trädgränd. Hängde med Emma och Micke. Grillade, snackade skit, spelade ett sånt här "sommarspel"(minns inte vad det hette), såg på fotboll(YES, Tyskland gick inte till final!) och sen såg vi lite skräckfilm. Ytterst trevlig dag.

Nu ska jag alldeles strax på intervju. Har helt ärligt inte en aning om för vad, men det lär jag väl få veta där? Blir säkert bra, för prata är i alla fall en sak jag kan. Haha. Sen hoppas jag på att det blir ytterligare en dag på stranden. Byske havsbad helst. Men då måste det fina vädret hålla i sig... *hoppas*

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback