Lördag

Hann inte ens öppna boken innan jag slocknade igår. Lagom till att jag ska börja om att jobba så blir jag sådär seg och kan sova hur mycket och länge som helst. All energi är liksom borta. Poff!

Dricker starkt kaffe, lyssnar på musik och funderar om jag ska försöka klä på mig snart. Har lovat att handla åt mamma (som jobbar hela helgen) och jag tänkte köpa hem lite plockmat till ikväll också. Planen är att börja skumparallyt på min (förhoppningsvis) soliga balkong. Sen träffa upp några fler sköna typer och sätta sig nere vid älven och fortsätta. Förut har vi alltid varit på udden vid älven på A-torpsidan men i år har vi avancerat till det lite mer fancy(?) Älvsbacka. Vi får se om det blir en sväng på Trästocks också. Man måste ju passa på! Haha... ;)

Nä, nu ska jag försöka göra nåt vettigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback