Lördag

"Så varför ligga här själv varje natt
när du kan ta på mig som ingen annan kan"


Mina långa mysiga hotellfrukost blev väl sådär. Slutade med att jag hackade ner lite banan i mitt fil med müsli, and that was it. Jag är ingen frukostmänniska och dessutom har jag ingen energi att göra något på morgonen heller. Myste med min älskade H istället. Det är bättre än all frukost i världen!

Nu väntar jag på Sanna och hennes son. De är och handlar fika och efter fikat så ska vi ut till lekparken som ligger bakom mitt hus. Det har aldrig varit barn här tidigare(medan jag har bott här alltså) och jag vet inte hur man underhåller barn, men det ska väl gå bra? *håller en tumme* Hennes son är i alla fall jättesöt och inte så jobbig. Tror jag... Haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback