Måndag

Måndag. Näst sista lediga dagen. Fan vad tungt det känns att behöva börja om att jobba. Har en klump i bröstet då fort jag tänker på det. Vet ju hur jävligt det kan vara att jobba under sommaren. Sjukt mycket folk. Sjukt mycket förvirrade norrmän. Och lika många irriterade svenskar. Nej, fy... Men jag har i alla fall bestämt mig för att inte ta på mig så mycket extra. Är det nån gång det verkligen är skönt att jobba halvtid så är det ju på sommaren, och det tänker jag ta vara på. Dessutom hamnde jag i en liten dispyt innan sommaren, och det påverkar också mitt beslut.

Så vad händer den näst sista lediga dagen då? Hm...bra fråga. Det är supertrist väder så jag antar att det blir en sväng på stan eller nåt sånt. Vad ska man annars göra?

Och vad ska man göra när pannan är full med små knottror? Typ mini-finnar. Usch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback