Semester!

Första semesterdagen idag!

Fast då jag jobbade till tre igår så känns det som att semestern började redan då. Var ut och käkade pizza, drack nåt glas vin och sen hängde jag med älsklingen resten av kvällen. En riktig myskväll! Dock ska jag kanske nämna att en myskväll i vår värld innebär att vi snackar fotboll, ser på K1 och skrattar åt svenskar. Mysigt va? Haha. Fast vadå, huvudsaken är väl att man trivs och vi är inte sådär puttinuttiga av oss.

Idag bär det av på weekend till Malå. Jag, brorsan, Matilda och Helene. Vi ska bo i stuga och gå på Musik vid Malån. Har aldrig någonsin varit till den där byhålan så jag vet inte alls vad man ska förvänta sig, men jag tror så här, det blir vad man gör det till! Trevligt sällskap, en dunk vin och lite fantasi brukar lösa det mesta!

Nu ska jag hoppa in i duschen samt packa det sista.

Hörs efter helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback