Söndag

Allt kändes mycket bättre när jag fick träffa min lover igår. Han hade "hittat" en cykel och cyklat heeela vägen från stan till mig. (Det är egentligen inte långt alls, men han som aldrig cyklar var mäkta stolt) Det räckte att se hans pillemariskt självsäkra leende för att få mig på bättre humör. Sötnos!

Då han tog en lång sovmorgon(till typ 14.30) så passade jag på att sola på balkongen, dricka kaffe, lyssna på radion och läsa En shopaholic säger ja. Älskar verkligen sol och värme!

Förutom att sola, mysa med H och handla mat med mamma så har jag inte gjort nåt idag. Skönt med en sån semesterdag också! Och det kunde behövas för under första semesterveckan har jag hunnit vara i Malå, Arvidsjaur, Burträsk, Byske och Piteå. Dessutom blir det troligtvis Luleå på tidag. Tycker om att ha mycket saker för mig, men en slappardag mitt i alltihop är heller inte helt fel.

Nu ska jag äta ugnspannkaka och ladda inför VM-finalen. Hejja Spanien! (Dessvärre tror jag att Holland vinner...)





GOD DAMN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback