Sunday, rainy sunday

Jag klarar inte av dåligt väder. Blir så enormt deppig av det. På nätterna gör det ingenting om det regnar. Då är det mest bara mysigt. Men på dagarna...fy fan!

Tänkte att "oj vad skönt att bara ligga i soffan och glo på tv och halvsova hela dagen". Efter mindre än två timmar är jag döless! Och då är jag ändå lite småbakis idag. Jag pallar inte att bara slappa. Inte på dagtid, om det inte är typ fotbolls-vm eller om jag har trevligt sällskap. Så min slappardag gick rent utsagt åt helvete.

Så what to do then? Funderar på att laga värsta brakmiddagen. Typ riktigt god husmanskost. Franska pannbiffar och rotsaksgratäng. Å andra sidan är jag tokhungrig redan, och enormt sugen på pommes. Haha. Hade tänkt slinga underhåret också. Det är fortfarande alldeles för mörkt. Men samtidigt är jag sällskapssjuk. Behöver få babbla lite. Aja, vi får se...

Gårdagskvällen? Jo, den var bra. Moët är ju alltid mumsigt och sällskapet var trevligt. Dock slutade kvällen lite trist med en dispyt med en stockholmare som verkligen levde i sin egna lilla bubbla. Sånna människor alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback