Baby, if you wanna be my lover You better take me home

Tvättar idag med. Har inte tvättat sen jag åkte till Milano. Riktigt vidrigt, jag vet, men förstår ni nu hur mycket underkläder jag äger? Han absolut inte använt samma två dagar i rad och ändå har jag säkert halva lådan kvar med rena trosor. Jag klarar mig med kläder och handdukar också, men hur kul är det med högvis med smutstvätt?

Såg matchen mellan Elfenbenskusten och Portugal. Rätt så tråkig faktiskt. Slutade 0-0. Men Ronaldos snygga ribbträff i första var ändå läcker! Käkade massa grillad majs till också. Det gillas!

H är förresten och kollar på en bil åt mig ikväll. Det är en Ford och han visste inte vilken färg den hade heller. Hm... Ford är kanske inte riktigt min grej, men den hade inte gått så mycket och är den fräsch och är i nån snygg färg så kanske jag slår till. Vi får se helt enkelt...

Nä, nu ska jag ut en sväng till till tvättstugan och sen ska jag hoppa in i duschen.

See ya!




Bra låt förresten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback