Bara bollar i skallen

Har hälsat på en kroatiska som vi känner ikväll. Druckit slivoviza, tittat på film från Kroatien och skrattat massor. Riktigt trevligt!

När jag kom hem såg jag andra halvan av matchen Italien-Paraguay. 1-1 blev det. Jag hade satsat en tjuga på Paraguay. Men, men...
Imorrn är det i alla fall Elfenbenskusten-Portugal och det ser jag verkligen fram emot! Jag tror att det kommer att gå bra för Elfenbenskusten under det här VM:et, samtidigt som jag verkligen hoppas på Portugal. Morgondagens match kommer att bli ytterst viktig då de har Brasilien i samma grupp. Längtar!

Har inte bestämt mig om jag ska börja 7.00 eller 9.30 imorrn, får mer eller mindre bestämma själv. Peppar mig för att börja sju, men känner jag mig själv så kommer det inte att kännas lika kul när väckaren ringer vid sex imorrn.

Nu ska jag ut i tvättstugan och slänga in mina arbetskläder i tumlaren. Det är på tiden att de blir tvättade. Usch...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback