Bli inte bitter och skyll på Babylon, bara för att du har ett ansikte för radion

Ibland har man fuldagar, men när det börjar bli fulveckor eller fulmånader...

Så illa kanske det inte är än, men jag känner mig verkligen som världens skabbigaste! Är blek och glåmig, har dålig hy, ovårdade fötter och utväxt. Behöver pedikyr, sol, slingor, noppning av ögonbrynen, peeling, ansiktsmask, epilering, hårinpackning...you name it!

Jag önskar ibland att jag kunde vara en sån som inte bryr mig att brynen är buskiga, håret lite flottigt eller att jag har finnar på hakan. Men det gör jag! Jag känner mig nere och opeppad på det mesta när jag är så här ful. Man får egentligen inte säga så. Det är inte pk. Men sen när blev jag pk?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback