Dig your polished nails into the dirt

Hade ingen tid till att blogga igår.

Började dagen med en mysig sovmorgon tillsammans med älsklingen. Låg kvar länge i sängen och pratade innan vi åt sen frukost. Efter det åkte jag in till stan och turistbyrån för att träffa K som jobbar där. Som sagt, mer om det sen. Köpte också blomjord och planterade på balkongen. Efter det hoppade jag in i duschen och sen cyklade jag iväg till gänget på Trädgränd. Grillade, spelade Singstar, kollade på dålig film och snackade skit. Den manliga delen av gänget åker ju till Sweden rock imorrn så nu får jag inte träffa dem på ett tag. :(
Kom hem strax före två och då stupade jag i sängen.

Nu ska jag göra klart på balkongen. Dvs, pimpa det sista. Imorrn kommer nämligen Bea från Uppsala på besök och då vill jag ju att det ska vara tipp topp! Det skulle vara sol och rätt så varmt idag, men någon sol och värme ser i alla fall jag inte till. Hade varit mer lockande att spendera tid på balkongen då...





Så här såg det ut före jag hade planterat. Snart får ni se hur det blev efteråt...




Mina stackars white-trashnaglar såg ännu värre ut efter planteringen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback