Fredagskvällen

Har haft en trevlig kväll med brorsan, Kajsa och Ricky. Var rätt så trött och opeppad så jag följde aldrig med ut.

Har faktiskt städat lite sen jag kom hem. Var så stökigt här och köket såg ut som ett bombnedslag efter resan. Det är ändå konstigt hur snabbt det går att plocka undan, även om det ser jätterörigt ut från början. Det behövs dammsugas också, men det tror jag att jag väntar med till imorrn för grannarnas skull. Funderar dock på att packa upp ena resväskan också. Är grymt seg på att packa, men ännu segare på att packa upp.

Imorrn planerar jag att ta en lagom lång sovmorgon, följt av en god frukost framför tvn. Sen ska jag träffa en kompis som jobbar på turistbyrån och fixa lite grejer(mer om det senare) och om jag har tid så ska jag försöka få ut alla fina plantor som jag köpt på balkongen och göra den helt klar för sommaren. Beror ju lite på vädret också. På kvällen blir det förmodligen häng med Emma, Micke och Simon. Om jag inte drar på torgfest i Bureå...

Nu, packa upp och sen sängen och VM-tidningen...





På tal om fotboll så hittade jag en gammal bekant även i Tallinn...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback