Hot and cold

Jag måste ju vara störd på riktigt. Hade klänning på mig när vi var till Umeå igår, dvs jag var barbent. Jag frös konstant om benen och helt ärligt så frös jag om armarna också. Det var nog lite drygt 20 grader och i princip alla hade lika lite kläder eller ännu mindre, men de så inte ut att frysa. Så vad gör ja? Jo, jag sätter mig i bilen som stått och värmts upp i solen. Underbart skönt!
Jag blir mer och mer frusen för varje år. När min marockanske pojkvän tycker att det är för varmt ute så tycker jag att det är lagom. Det säger väl allt? Jag klagar aldrig över värmen. 350 dagar om året klagar jag snarare att det är för kallt. Snacka om att jag hamnat i fel del av världen. Haha...

Nä, nu är det bara att fixa till sig lite och sen hoppa på cykeln och åka och jobba.
See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback