I en liten ask från Armani

Börjar så smått visa vad jag har shoppat under mina resor den senaste tiden. Det är ganska mycket så jag måste ju börja någonstans...

Jag blev helt kär i Armanis varuhus i Milano. Tre våningar med allt från parfymer och väskor till badkläder och choklad. Helt underbart! Vi spenderade x antal timmar där och kom ut med x antal kassar därifrån...

Bland annat så köpte jag
den fina ringen som jag hade sett på nätet innan. Den sista som fanns och så passade den perfekt på det fingret jag hade tänkt. Med andra ord, det var meningen att jag skulle ha den!

Det blir inte så snyggt att fota svart, men ni kanske får en uppfattning om hur den ser ut i alla fall.




 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback