Kalas och sexigt skägg

Har varit på födelsedagskalas hos Dajana och hennes familj i afton. Minstingen fyllde 2 år. Riktig trevligt med tårta och kaffe ute på altanen. Solen kikade till och med fram.

Åkte hem och kollade på mer fotboll. Spanien - Hunduras. Slutade 2-0 till Spanien. David Villa gjorde båda målen och Fàbregas var riktigt läcker i sitt skägg.

Tror att det får bli en tidig(are) kväll ikväll. Är rätt så trött och imorrn så har jag planer på att städa på förmiddagen. Det har liksom blivit lite "bortglömt" nu i VM-tider. Sen ska jag fika med Matilda på Waynes på eftermiddagen. Är rädd att jag har en del ärenden också...

 



Visst är det j-igt sexigt med sånt här skägg?
Tur att min baby boy har ungefär samma just nu. Hehe.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback