Nyfixade naglar

Har varit och fixat naglarna nu på morgonen. Fyllt i "utväxten" samt satt fast en ny där jag råkade spräcka den gamla. Jag har alltid tyckt att jag har dåliga och sköra naglar när de är naturliga, men nageltjejen ger mig hela tiden beröm för hur bra kvalitet jag har på mina egna naglar. Att nagelbädden är så lång och att de växer så fort. Hon säger att jag har naglar som en iranier(tydligen har de riktigt bra nagelkvalitet i den delen av världen). Så mamma, vem var den där brevbäraren egentligen? Haha...

Ska snart iväg och jobba eftermiddag. Känner mig lite mindre hängig idag, men då har jag mensvärk istället. Kul! Jag får helt enkelt sätta min tillit till den där Iprenen. Nä, jag ska verkligen inte klaga!

Hoppas att det är nån god mat till lunch idag. Är riktigt hungrig!





Hon satte dit några små vita blommor också. Sött!
(och blir man less är det bara att ta bort dem...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback