Onsdag

Äter frukost och försöker peppa mig med musik. Jobbar eftermiddag idag igen så lite pepp kan ju behövas... Det går sådär dock. Måste försöka piffa till mig så att jag blir supersnygg(?) också. Allt känns bättre då man känner sig snygg, eller hur?

Hade tänkt åka på en liten utflykt efter jobbet idag, men än så länge ser inte vädret så lockande ut. Bummer!

Vann förresten 600 spänn igår för att jag kom tvåa i viktminskningstävlingen på jobbet. Hade jag inte åkt på semester i två veckor så hade jag troligtvis vunnit så andra platsen känns ändå lite surt... Men, men, hälsan är ju faktiskt den främsta orsaken och nu gäller det bara att fortsätta på samma spår. Fast med mindre fusk än det varit den senaste tiden...

Nä, nu ska jag göra mig klar för jobbet.
Ciao bella!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback