Royalist? Javisst!!

Idag får fotbollen se sig besegrad. Äntligen har dagen kommit som jag har sett fram emot i flera månader. Bröllopsdagen!

Jag älskar kungliga bröllop! Har nog sett samtliga nordiska kungabröllop som skett under min livstid. Haakon och Mette Marits såg jag minst tre gånger. Haha. Favoriten är ändå det mellan
Frederik och Mary. Så oerhört vackert! Men sen är ju det danska kungahuset mina favoriter i vanliga fall också.  

Jag förstår inte hur man frivilligt missar den här dagen. Hur ofta får man chansen att se en sån här vigsel? Vi har i alla fall laddat upp med både tårta, champagne, ost, frukt och diverse godsaker. Mums!



Bilder från middagen igår:


Daniel hjälper Victoria med släpet utanför konserthuset alldeles nyss...


Den där klänningen - en gång till... Foto: Scanpix

Grattis Victoria och Daniel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback