Skallebang och blodbad

Är hemma idag. Skallebang och Stockholms blodbad. Det känns inte som nån superkombo på jobbet. Har i alla fall knaprat lite pills och tagit en lång sovmorgon i hopp om att jag skulle vakna upp och känna mig som en ny fräsch människa, men icke...

Världens bästa Bea kommer på besök ikväll! Hoppas att jag är piggare innan dess så att jag hinner röja lite här samt vara social och trevlig. Va fan ska hon bo i Uppsala för? Helt onödigt tycker jag! Personligen känns det som att jag aldrig skulle flytta någon annanstans i Sverige. Skulle jag flytta skulle det bli till något annat land. Men jag tycker ändå att Bea kan hålla sig i Skellefteå!

Nu ska jag snooza i soffan nån timma.
Natti!




Ungefär som att jag hade vaknat upp här kände jag mig imorse...
(Bilden är tagen i Tallinn)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback