Sol, hår och trevligheter

Solade en stund. Kanske en och en halv timme. Det var kallt, jag såg ingen skillnad och blev grymt rastlös. Av någon anledning kan jag inte bli brun i det här jäkla landet om jag inte är ute vid havet. I stan går det liksom inte. Så vad gör man? Jo, 20 minuter i solariumet är lösningen. Bra grejer det där!

Slingade utväxten igår, men allt blev för ljust. Hello white trash! Ungefär så. Så nu har jag slängt i en toning. Samma som förra gången. Den gången blev jag nöjd, så jag borde väl bli det den här gången också?`

Mamma bjöd på middag idag. Grillad lax med sallad och potatisgratäng. Riktigt mumsigt! Sen hjälpte hon mig att plantera lite mer på framsidan. Jag älskar blommor så jag uppskattar verkligen när jag får nån stackars planta som inte längre ryms i hennes trädgård eller som har spridit sig så mycket att hon måste ta bort ur den.

Imorrn är det Umeå som gäller. Hälsa på Erika och typ shoppa. Fint väder ska det visst bli också, så jag kommer nog mest bara njuta av att vara ledig. För sen kommer ju midsommarhelgen som Gud glömde. Jobb, jobb och ännu mer jobb. *suck*

Nä, nu ska jag sköja ur håret.
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback