"Studentfirandet" som spårade ur...

Jag överlevde "studentfirandet"! Var inte oroliga. Hehe.

Men det var en sjuk kväll, på många sätt. Sjukt rolig och sjukt alkoholhaltig.

Hängde som sagt vid älven, närmare bestämt vid kajen på Älvsbacka. Vi var ett gäng på typ 10-12 pers och ingen av oss tog studenten i år. Jag var verkligen pensionären i gänget då det var fucking fem år sedan jag pimplade vodka till frukost och åkte lövat flak. Träffade t.ex. på ett gäng studenttjejer som frågade om jag hade barn eftersom att jag var så jäkla gammal. Haha. (Fast först trodde de faktiskt att jag hade gått ut i år! :D ) Hur som helst, jag var väl rätt så packade redan vid nio tiden(då mitt vin var slut) och vid tio så limmade jag på diverse studentkillar. Men inte seriöst såklart, jag ville bara ge dem lite ökat självförtroende för studenten ska ju verkligen vara den roligaste kvällen i ens liv. Haha. Fick dock se lite mer än jag ville av en av dem...
Vid 00.30-tiden så bestämde jag att hej, det är efterfest hos mig! Mitt vanliga misstag med andra ord... De flesta följde med och jag tog fram vodkan. Mitt andra misstag... För att göra en lång historia kort, jag totalt söp ner en stackars 19-årig kille(som INTE var student). Stackars drack allt jag bjöd på för jag var så evil att jag sa att jag alltid gjorde så med unga killar, söp ner dem för att sedan kunna våldta dem. Självklart hade jag inga planer på att våldta honom, och även om jag hade haft det så hade jag omöjligt lyckats då han blev så packad att han varken kunde stå på benen eller prata. Jag är så j-a generös med sprit när jag har fest här att det är alltid nån som blir för full. Och unga killar brukar ligga risigt till...
Strax innan 04.00 kom baby förbi med mat. Gick nog inte och la mig för än klockan närmade sig 06.00. Sen jobbade jag på lördagen...

Hur som helst, det var en riktigt trevlig kväll och jag tror faktiskt att 19-åringen hade kul innan det blev för mycket. Jag tror att alla hade det rätt så trevligt. Och även om det är patetiskt så vill jag fira studenten alla år framöver!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback