Ung på nytt?

Sådär, då var jag hemma från dagens bravader.

Började med att gå på stan med mamma och bror. Uträttade ärenden, shoppade lite(bland annat en klänning som jag haft i tankarna ett bra tag!) och tittade på studenter. Åh vad jag skulle vilja ta studenten igen!
Efter stan åkte vi till Mobacken och fikade. Solen sken och det var riktigt trevligt! Billigt fika var det också.
Hämtade ut min cykel som varit inne på service och cyklade sen och hälsade på Sofie och hennes barn. Fikade ännu mer på hennes altan.
For hem till mamma och åt middag. Lika gott som vanligt!

Och nu är jag alltså hemma igen. Men inte alltför länge. Kvällen kommer nämligen att bestå av häng vid älven med vinpimplande och åldersförnekelse. Undra om nån kommer att tro att jag tagit studenten i år? Kanske nån stackare som är alldeles för full... Ska i alla fall bli kul att se hur många jag kan lura!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback