Vi är röööe...

Somnade efter jobbet och vaknade igen för ca en timme sen. Är verkligen trött!

Köpte hem en jättefin bukett med snittblommor i rött och vitt inför helgen. Supersnyggt i köket! Köpte också en tidning om fotbolls vm. Är rädd att det kommer att bli en del snack om det här framöver... Skönt att Sverige inte är med, då kanske man kan få se bra fotboll istället. Haha.

Ska fixa till mina naglar på tisdag. De såg rätt så skabbiga ut då det växt sjukt mycket, så jag har målat dem knallrosa. Nu ser de kanske skabbiga ut på ett annat sätt, på ett mer white-trashigt sätt för de är verkligen jättelånga och jätterosa. Men nu får de vara så i alla fall!

Ska till ett par vänner snart, rättare sagt K och R. De skulle ut sen, men jag stanna nog hemma då. Är på tok för trött och behöver dessutomn lite detox. Väntar med vinet tills imorrn...

Nu ska jag är vulgär och inte alls politisk korrekt, men jag tänker ändå visa den här videon. När det kommer till musik så skiter jag faktiskt i politiska åsikter. Herregud, jag lyssnar ju på Ebba Grön och Björn Afzelius och jagt är verkligen inte vänster. Anyway, jag och Matilda snackade schlager igår och den här låten hade hon glömt. Men här kommer en påminnelse:



Israel är trots allt en bra musiknation.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback