Don't you ever for a second get to thinkin' your irreplaceable

Sitter och försöker skriva en handlingslista. Storhandling står nämligen på dagens schema. Hur mycket "storhandling" det blir återstår dock att se, än så länge står följande på listan: Citron, toapapper, ost och mjölk. Jag är bra på det här. Haha. Grejen är väl den att jag har väldigt svårt för att planera vad jag ska äta. De flesta dagarna vet jag inte ens om jag kommer att äta hemma eller om jag är någon annanstans när det nalkas middag.
Lovade ju ett inlägg igår kväll, men jag håller inte alltid vad jag lovar. Såg först slutet av Real Madrid-matchen(vilken j-a match och vilken j-a matchhjälte Ronaldo är!!), sen blev det film i form av Good luck Chuck(helt okej film faktiskt) och sen somnade jag framför Entuorage. Vaknade vid ett och hasade mig till sängen.

Har sovit sådär halvdåligt. Revbenen vägrar ge med sig. Knaprar Citodon, men inte ens de hjälper speciellt mycket. Ja, ja...någon gång måste det väl ge sig.

Dagens låt: Irreplaceable - Beyonce

"So since I'm not your everything
How about I'll be nothing, nothing at all to you?"




Fel lag, men rätt kille.
 


Kommentarer
Postat av: Aleksandergina

Great site, enjoyed my stay, thanks for the cookies!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback