Fixa fossingarna

Fredag idag. Då jag bara har jobbat en dag hittils den här veckan så känns det faktiskt inte som att det är helg. Speciellt inte då jag dessutom jobbar förmiddag imorrn och åker bort på kvällen.

Men i alla fall...jag tänker ha en trevlig dag ändå!

Ska först på fotvård. Hur lyxigt är det inte att ha nån annan som får fixa ens fötter? Brukar sköta om dem själv i vanliga fall, men nu tänkte jag att det skulle vara skönt att slippa det för en gångs skull. Och såklart vill man vara på topp när man ska utv och resa.

Efter fotfixandet blir det lunch med Matilda på Waynes. Det ser jag fram emot! Skvallra och äta mumsig sallad. Och om du hinner läsa det här Matilda, påminn mig om att jag har skvaller som du måste få höra!

Nu ska jag hoppa in i duschen.
Ciao!




Kommentarer
Postat av: Abdullahrita

Brilliant site. Cheers.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback