Freitag!

Fredag! Ledig helg! Yippie! Jobbar dessutom bara två dagar nästa vecka. Och sammanlagt bara tre dagar till den här månaden. Snacka om lyx! Speciellt då man får betalt för att vara ledig. Annars vore det inte mycket till lyx...

Ska jobba idag också. Förmiddag. Börjar dagen med invägning. Är så sjukt nervös för jag är rädd att jag gått upp istället för att gå ner. Kommer att skämmas ihjäl och bli ytterst besviken på mig själv i så fall. Står jag stilla blir jag heller inte nöjd, men i det här läget känns det som att det får fan räcka så. Kan inte förvänta mig mer. Men som sagt, blir hårdkörning nu!

Annars då? Har bara diffusa planer för helgen. Träffa vänner, chilla och kanske gå på loppis. Sola en eller två gånger och pyssla om mig själv. Ikväll blir det nog en sån kväll, om inget annat dyker upp dvs...




Vill bara ta ett chillpill och ha en så här skön helg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback