If you fall for me, I'm not easy to please

Sa jag förresten att Kajsa har en walk-in-closet to die for? Det har hon. Helt j-a underbar! Perfekt ljus, stora ytor, bra förvaringsmöjligheter och en gigantisk spegel. Jag är riktigt avis och jag känner att jag måste ta tag i min det första jag gör när jag kommer hem igen. Just nu ser den ut som ett bombnedslag...

Håller på att tvätta på tal om kläder. Var dödstrött när jag vaknade men tvingade mig ändå att gå upp. En stor kopp kaffe senare är jag inte ett dugg piggare. Får se till att sova ordentligt i natt, för jag vet att natten mellan fredag och lördag lär det inte bli många timmars sömn.

Förutom att tvätta så måste jag städa. Hatar att komma hem efter en resa och så är det stökigt och skitigt. Hatar i och för sig när det är smutsigt och stökigt annars också...

Hinner jag sola idag så vore det bra. Vi får se hur det går med den saken...







Mariah Careys walk-in-closet är drömmen.
Å andra sidan ingen realistisk dröm då den är ungefär lika stor som hela min lägenhet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback