Kärlek är som nikotin

"Jag vet han tror mitt hjärta
är en död o iskall sten
Säg att inget kunde vara mera fel än just det"



Jag saknar min älskling så mycket. Pratade med honom i telefon för ett tag sen och han var så himla gullig. Den där killen alltså... Han kan få mig precis dit han vill.

Förra helgen pratade vi en del. Jag sa också en sak som jag aldrig har sagt till någon tidigare.
Vid det tillfället var han både packad och trött, och jag vet inte ens om han hörde vad jag sa. Men jag fick i alla fall säga det och jag menar det av hela mitt hjärta.

Vi har hela tiden velat fram och tillbaka. En berg- och dalbana utan slut. Men jag känner ändå att oavsett var vi hamnar så har jag lärt mig en sak, att älska. Självklart älskar jag min familj och mina vänner, men jag har aldrig tidigare älskat en man. Allt innan H har bara varit ytliga relationer eller vänskap som jag har blandat ihop med kärlek.

Ibland har jag trott att mitt hjärta har varit kallt och hårt som sten. Tänk om jag förstod då vad jag vet nu. Mitt hjärta är fyllt med kärlek, men det tar en tid innan jag kan sätta ord på den kärleken.

Jag älskar dig Hassan!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback