Life in plastic, it's fantastic!

Hemma igen med nya naglar och ny frisyr. Är riktigt nöjd! För första gången på väldigt länge så blev jag nöjd med frisören och klippningen. Hon lyssnade på vad jag sa och hon var även väldigt teknisk kunnig. Tog bort ca 10 cm på längden och klippte snedlugg. Färgen ser också jättefin ut nu. Även nageltjejen var en riktigt pärla. Hur trevlig och gullig som helst! Gjorde inte jättelånga naglar, utan sånna som faktiskt går att leva ett normalt liv med.
 




Vad fula händer blir på bild!



Nu ska jag diska och kanske dammsuga. Sen måste jag börja göra mig klar för middagen. Hotell & restaurang-eleverna bjuder oss på tre rätters branchmiddag som tack för att de har fått slava som praktikanter hos oss. Haha. Trevligt att träffa lite kollegor utanför jobbet någon gång också.

Senare ikväll blir det en sväng till några bekanta. Ska kika på deras nya lägenhet och kanske dricka lite vin. Massa babbel lär det också bli. Kajsa har varit i Milano i vinter så hon ska ge oss lite tips på bra ställen. Hörde talas om en nattklubb i en gammal kyrka bland annat...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback