Onsdag - going blonde?

Hemma efter en lång dag. Har blivit en hel del sånna på sistone. Trevligt men lite ansträngade ändå.

Har slängt i lite fler slingor i underhåret. Får se om man ens kommer att se någon skillnad... Men jag ska bli ljus igen, det har jag bestämt mig för! Även om det kommer att ta tid... Omväxling förnöjer sägs det ju. ;)

Blev utbjuden på middag i afton av pappa. Pappas blivande sambo och min bror var också med. Åt entrecote med potatisgratäng. Kanske inte den bästa entrecoten som jag ätit, men klart godkänd! Snacka lite goja och blev enormt shoppingsugna då vi kom in på ämnet italiensk design. Behöver jag säga att jag längtar som f-n till Italien nu!

Har försökt fixa lite här hemma ikväll. Diskat och plockat undan lite. Imorrn är det torsdag vilket i vanliga fall är min städdag inför helgen, men då jag jobbar förmiddag och har lite ärenden efter jobbet så känns det bra att få bort lite redan idag. Ledig helg har jag också. Inte illa!

Nä, nu ska jag skölja ur håret och se hur det blev.

Natti natt!




Dagens Ronaldo. Bara för att han är så snygg... Se och njut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback