Packad

Den där power-napen var ingen bra idé. Är fortfarande riktigt trött.

Fick i alla fall mina jeans uppsydda. Tack snälla mamma! Självklart kan jag lägga upp byxor själv, men hon skulle envisas med att göra det åt mig så. Jag och brorsan åkte och åt pizza sen. Ruggigt gott med oxfilépizza...men tyvärr också ruggigt onyttigt. Det går inte så bra för mig som ni märker...

Nu ska jag släng in en tandblekning, peela mig och kladda på en ansiktsmask. Kanske lite BUS också. Undertiden tänkte jag försöka börja packa. Jag är så dålig på det där. Skjuter alltid upp det till sista sekunden, men nu jäklar! Det tar ju sin lilla tid om man ska försöka planera outfits och sådär. "Finskor" kommer jag att skippa då jag är rätt så övertygad om att jag kan hitta det på plats...





En sån här fin reseförvaring(fast i guld) för smycken fick jag av min bror i födelsedagspresent.
Kommer att bli perfekt att ha med sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback