Tisdag

Sov lite för länge idag också. Fan, bara för att jag säger sådär att jag inte pallar att sova längre än till nio så är det precis det jag gör. Snacka om att ha dubbelmoral...

Jobbade min sista eftermiddag för den här månaden igår. Känns grymt skönt! Skulle egentligen ha jobbat idag också, men jag bytte med Jessica så att jag kan gå på föreningens årsmöte ikväll. Det brukar kunna bli riktigt livat! Haha. Men jo, faktiskt. Har bara två förmiddagar kvar att jobba i maj. Sen jobbar jag juni och går på semster i juli. Varför jobba ihjäl sig när man kan vara ledig och ändå få betalt?

Måste förbi resebyrån idag för att fixa några papper. Är bara så jävla rädd att flyget inte ska gå på måndag. I så fall vet jag inte vad jag tar mig till...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback