Where were you while we were getting high?

God morgon lördag!

Har redan varit vaken ett tag, kanske en timme. Ätit frukost, druckit riktigt starkt kaffe och har en nostalgitripp med Oasis. Jag pallar inte att sova hur länge som helst nu för tiden. Måste kliva upp före nio på vardagarna och före tio på helgen, annars får jag panik! Känns så bortslösat att sova längre. Jag kan göra undantag om jag har sovsällskap och vi inte gått och lagt oss före typ sex-sju på morgonen, men oftast kliver vi upp rätt så tidigt ändå. Det sjuka är att jag inte går och lägger mig tidigare på kvällarna, utan jag har(för första gången i mitt liv) insett ungefär hur mycket sömn jag behöver. För mycket sömn gör mig bara trött och seg. Så då vet ni det!

Vad händer idag?

Jag måste börja med att cykla till macken och köpa olja till bilen. Vågar inte köra mer innan jag fyllt på. Jag vet ingenting om sånt där med biltillbehör eller teknik, men på sånna ställen brukar det oftast finnas hjälpsamma män som får känna sig lite duktiga då de vet mer än en, så det är ju bra! Men värst var ändå på Jula där en i personalen skulle förklara för mig hur man borrar och sätter in en plugg i väggen. Hey, jag är inte helt lobotomerad! Jag frågade bara vilken plugg som passade till det jag skulle göra. Idiot!

Sen planerar jag en sväng till Solarieöarna. Ska bli skönt då jag har fryst så mycket de senaste dagarna.

Ikväll är det grillning med vänner som står på schemat. Börjar redan vara lite less på grillat. Eller mest på alla feta tillbehör som potatissallad, pommes och bea. Däremot är jag helt hooked på grillad majs. Mmm... Får äta sallad och grillad majs istället. Det duger! Hade velat se Real-matchen också, men då visar de den j-a Barca-matchen på tv istället. Hata Barca! Och hur kul är det att se reprisen på matchen sen? De är ju dumma som ens visar sånt! (Fast jag lär väl se den i alla fall...haha)

Nä, nu är det dags att börja göra nåt. Jalla!






Ronaldo eller
Messi?
Svårt val?
Jag kan inte fatta att han är yngre än mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback