En hel del

Är tillbaka i sängen igen. Har ingen brådska att somna (jag jobbar eftermiddag imorrn) så jag sölar runt på internet och lyssnar på musik. Funderar lite på min kommande 25-års 19-årsfest också. Visst, jag fyller år först i mars, men jag vill ha den perfekta festen så det krävs en del planering. Måste börja planera årets glöggkväll också. Ett återkommande inslag i advent som håller på att bli en tradition.

Åker till Stockholm om drygt en vecka. Innan dess hade jag tänkt att hinna med att göra klart köket. Har tagit ner allt från väggarna samt packat undan det mesta där inne idag. Har också grundmålat köksbordet och tallrikshyllan, även takrosetten har fått sig ett lager färg. Men än återstår det mycket jobb och jag vet helt ärligt inte riktigt hur jag ska hinna. Har vänner som jag vill träffa, massa tvätt att tvätta, en lägenhet som måste städas och dessutom ett jobb att sköta. Men det får lov att gå helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh, jag vill nästan också ha en 19-årsfest! :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback