I don't remember you looking any better...

...But then again I don't remember you


Mötte en kille idag som jag kände igen så väl. Han jobbar på en affär som jag aldrig besöker, så det är inte därifrån jag känner igen honom. Grejen var att han kände igen mig också. Sånt märker man liksom.

Kan inte sluta tänka på honom och hur mycket jag än försöker placera in honom i ett sammanhang så kan jag inte. Total black-out. 

Men jag vet att det är fler år sedan jag såg honom sist. Det känns som att det var via något som har med jobbet att göra. Jag är säker på att jag har pratat med honom. Och minns jag inte helt fel så tror jag att jag blev rätt så förtjust i honom på den tiden. (Han var rätt så het även idag så jag kan inte direkt klandra mig själv om fallet är sådant) 

Jag hatar när sånt här händer! Jag känner att jag måste komma på var jag har träffat honom ridigare!
Kan jag kanske söka jobb på affären där han jobbar av den anledningen?

Håller ni inte med om att sånt här är väldigt frustrerande?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback