Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor

Började dag en med ett tandläkarbesök. Kände mig mer död än levande. Så blir det när man sovit för lite. Fick en tand slipad och en annan plastad. Fick också en söt liten tub med nån ny tandkräm.

For på stan med mamma sen. Köpte färg till köksbordet, ett nytt sängöverkast, glöggmuggar, en tavla, ljusstakar, servetter mm. Blev bjuden på en smarrig burgare och trodde att jag såg
Rasmus Seebach inne på Vintergatan. Han var extremt lik originalet!

Nu är jag hemma en sväng innan jag ska till brorsan. Har lovat att hjälpa honom att laga lite matlådor. Han kan egentligen laga mat, men han tror sig inte riktigt om att göra det. Köttfärs är i alla fall dagens tema.

Sen tänkte jag bara däcka i soffan resten av dagen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback