Lördag

Har varit ut en sväng med mamma idag. Har varit ute efter lite konst att ha på väggarna här hemma. Hittade en jättefin oljemålning föreställandes ett skånskt vinterlandskap. Färgerna var underbara och för mig som älskar den skånska landsbygden kunde det inte ha varit mycket bättre! Fast det är bara ett problem, nu längtar jag ännu mer till Skåne...
Hittade också en snygg julgransmatta. På Coop av alla ställen! Och för ynka 99:-. Det var också nåt som jag letat efter ett bra tag.

Nu ska jag fortsätta att städa. Är en hel del som jag vill ha gjort innan jag åker till Stockholm. Vem vill komma hem till en stökig lägenhet liksom? Är förresten helt förälskad i mitt "nya" kök. Förr satt jag aldrig där inne, men jag har redan suttit och fikat där två gånger i dag. Det blev så bra! (Bildbevis kommer senare.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback