Politik

Har varit på nomineringsmöte med Kristdemokraterna ikväll. Tre timmar tog det, och jag måste väl erkänna att stundvis var det inte jättekul. Men under resten av tiden var det verkligen givande! Jättetrevliga människor och eftersom att det var just ett nomineringsmöte så fick jag chansen att få reda på lite mer om en del av medlemmarna. Så nu känner jag mig ännu mer peppad på politik! Vet bara inte riktigt var jag ska börja. Men ett par möten till och sen ska jag nog vara på banan. ;) Har ju som sagt ett spännande uppdrag om jag vill. Men innan jag hoppar på det vill jag gärna skapa ett lite bredare kontaktnät och lära mig lite mer om politik.

Dessvärre drog mötet ut på tiden, och jag hann därför aldrig till Nyhamn och Jessica. Trist, trist. Men man kan inte vara överallt samtidigt.

Nu ska jag snart försöka sova. Jobbar eftermiddag imorrn, men det är tyvärr så mycket annat som jag skulle vilja göra istället. Men precis som att man inte kan vara överallt samtidigt så kan man heller inte alltid få disponera sin tid som man vill.

Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback