Thank god it's friday!

Har varit ut en sväng med Astrid nu. Blev en kortis då jag kände att jag tyvärr inte riktigt hade tid. Men igår tränade vi i alla fall lite agility. Den stora klumpedunsen blir bara duktigare och duktigare. Undra vad man ska hitta på när hon kan banan alltför bra? Några tips på roliga övningar kanske?

Nu väntar jag (återigen) på vaktmästaren. Han ska fixa några hyllor åt mig i badrummet, och själv tänkte jag börja måla rören i köket. Hoppar bara att jag når ända upp. Haha.

Ska ut en sväng och fika med pappa och brorsan sen. Får se vad det blir för fik. Det har ju en tendens att oftast bli Waynes av gammal vana, men ibland är det ju kul med nåt annat också. Fast å andra sidan är det mest tråkiga och omysiga caféer här i stan. Och med tråkigt fika dessutom. Hm...inte lätt det där alltså.

Blir även bjuden på middag hos mamma sen. Lasagne. Husmanskost när det är som absolut bäst!

Och efter middagen drar jag till Boliden för en visit hos Matilda. Ska bli kul att se huset igen! :)

Sa jag förresten att jag är ledig hela helgen? Det är jag i alla fall! Jippie!





Astrid fick posera lite på agilitybanan.
Det gjorde hon så gärna(med lite mutor)!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback