Torsdag

Det var så varmt och skönt i sängen när jag vaknade att jag fortfarande är kvar där. Kokade en stor kopp kardemummakaffe och tog med mig datorn tillbara ner under täcket. Varmt och skönt. Speciellt då det är kallt, snöigt och hemskt utomhus. Jag är och förblir en sommarmänniska som älskar värme och sol. Fast jag måste ändå medge att kvällstid under en filt och med tända ljus så funkar vintern. Fast det ligger ändå alltid en tanke på skottning och hur jobbigt det ska bli att ta sig fram nästa dag och gror i bakhuvudet. Usch...

Ska på möte på AF idag. Hade helt glömt bort det, men som tur var hade jag varit smart nog att lägga in det i mobilen. Finns väl saker jag heller skulle göra men jag vet att den här gången måste jag faktiskt dit.

Borde börja grundmåla diverse saker idag. Hyllor och bord. Ska göra en enriskrans också. Samt ta in lite saker från balkongen(lite sent ute, jag vet), städa badrummet, hämta en flyttkartong och plocka undan sakerna som står framme i köket. Och så ska jag såklart ut en sväng med Astrid också. Och skotta lite snö. Får se vad jag hinner innan AF. Inte så mycket skulle jag tro...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback