Fotografering och färg

Var ju som sagt till fotografen med Timo idag. Timo skötte sig riktigt bra och jag tror att bilderna blir över förväntan! Fick kolla lite i kameran och då såg det i alla fall fint ut.
Blir alltid lika faschinerad av människor som är duktiga på det de gör. Och den här killen var verkligen skicklig på sitt yrke. Dryga 20 år och egen företagare. Snacka om att jag fick lite åldersnoja... På samma sätt blev jag väldigt impad av den unge elektrikern som var hos mig för ett par veckor sedan. Ja, han impade faktiskt inte bara med sitt utseende utan också med hur duktig han var på sitt yrke. Förde som kan göra sånt som jag inte har den blekaste om hur det fungerar, det faschinerar mig alltid.

Blev ingen tapetsering idag. Andra saker tog tid, men imorrn ska tapeterna förhoppningsvis sitta på plats. Däremot fick jag både blandaren till tvättstället och eluttaget nere i hallen installerat. Har jag tur kommer en fjärrvärmekille hit imorgon och fixar så att det slutar låta i rören. De ligger an mot en gipsskiva i klädkammaren och därför uppstår det ljud när vattnet passerar. Målat köksbordet klart har jag i alla fall gjort, men sen tog orken slut så hyllan får sig ett till lager färg imorgon istället.





Timo blev förevigad av samma kille som fotat Johan Forsberg.
Tyvärr inte samtidigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback