Ola

Ibland försvinner tankarna iväg. Då kan förnuftet få ge vika för köttsliga lustar. I tanken alltså. Det är viktigt att poängtera, i tanken.

Jag bryr mig inte om skvaller eller rykten. Inte när det kommer till sexiga män. Inte ens i verkligheten. (Tyvärr) Och när det kommer till kända män som är smokin' så kan det väl inte alls spela nån roll vad som skrivs om dem, eller hur? 

Såg Tillsammans idag. Älskar Ola Rapace i sitt lockiga mörka hår. Är faktiskt löjligt förtjust i killar med sånt hår överlag. Och helt ärligt så är jag överhuvudtaget löjligt förtjust i killar som ser ut ungefär som Ola(nu snackar jag inte om hans kommuniststil i Tillsammans, utan om hur han ser ut annars). Svårt att förklara, men vet ni så vet ni om jag säger så. Svårare än så är det inte.

Har sett honom i diverse intervjuer på senaste tiden. Han blir bara hetare och hetare! Män med den där typen av utseende har en tendens att bli som snyggast när de är runt 40. (Förstår ni nu vilka män jag menar?) Sen gör det väl sitt att han lagt på sig x antal kilo muskler också.


 












Det är precis den här typen av män som kan få mig att falla som en fura och kasta av mig trosorna på samma gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback