Att fylla sin kalender

Det är mycket som är positivt med att engagera sig politiskt. Man känner att man kan påverka mer, man får lära känna nya människor(som förhoppningsvis har samma värderingar som en själv), man känner att man gör något viktigt osv osv.

Men det finns en annan bra grej också. Man får fylla sin kalender med möten, fikadejter och liknande. Jag har alltid velat fylla min kalender mer betydelsefulla saker, dvs annat än bara jobb och födelsedagar. Äntligen har jag en fritidsaktivitet som är schemalagd och som anses viktig. Det tog mig 24 år. Och än så länge känns det jättebra!
Nu ska jag kika om lite datum och biljetter så att jag förhoppningsvis får fylla min kalender med lite nöjen också.






Kommentarer
Postat av: Nikolaialicia

Thank you for all your emails and help. I have solved my problems with your help and my life is now worth living. I cannot thank you enough for what you have done for me and want the whole world to know how grateful I am for you. Thank you thank you thank you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback