Burger

Jobbade lite extra idag. 4,5 timmar nämligen bestämt. Kände mig oerhört trött och ofokuserad. Kom hem och provade feber. 38 grader. Förstår inte varför jag har feber då jag inte känner mig speciellt krasslig i övrigt. Och 38 är typ två grader över min normala kroppstemperatur, även om det inte låter som mycket feber.

I alla fall ska jag lyxa till det med hamburgare till middag. Med hemmagjord orientdressing och Allerums XO-ost. Stark ost och stark dressing, det är mina hamburgerhemligheter. Och massvis med tunnt strimlad isbergssallad. Och grillat frisco-bröd. Burgaren är självklart hemmagjord, och lite lagom rosa i mitten. Scharlottenlök är också en höjdare på hamburgare. Mums!

Sen en lugn och skön kväll i soffan med lite godis.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback